in apie darbą

ką tu čia dabar darai? o ką turėtum daryti?

Vidurdienis
Nuotrauka (C) thewoodstove

Atsikeli (pašokęs nuo išprotėjusio žadintuvo). Padarai rytinę mankšta (keletą prisispaudimų ir atsilenkimų užskaitom kaip mankštą – informatikas gi). Pavalgai sveikuoliškus dribsnius (nes daugiau šaldytuve tai nieko nėra, tik dribsniai ir kaimynų pienas). Pasidžiaugi Kalėdų eglute besiklausydamas Kalėdinės muzikos (iš dalies pasijauti kaip maksimoje, tačiau vis tiek gražu). Nusimaudai po pusiau šaltu dušu (niekaip nesugebėdamas sureguliuoti normalios vandens tėkmės). Šoliuodamas žingsniuoji link metro (šoliuodamas tarp šuniukų padarytų š). Pasilabini su visais darbe (tie visi, tai porą žmonių, bo ateini anksčiau negu visi kiti). Kimbi į darbus (keletą dar užsilikusių iš praėjusio penktadienio). Išsprendi porą support case’ų (vartotojai nėra kvaili, jei būtų kvaili – tai problemas spręstų patys, dabar protingai outsource’ina tai ko nemoka kitiems). Ištestuoti naują objektą. Surandi klaidą. Parašai programuotojui apie klaidą, ir su pasiūlymu kaip ją išspręsti. Taip žingsnis po žingsnio išbraukai savo to-do sąrašiuką. Net nepastebi, kaip jau atėjo pietų metas. Pasišildai namuose darytus keptus makaronus su mėsa ir sūriu. Labai skaniai pavalgai. Ir…

Ir, dienos darbai padaryti. O dar tik pusė dienos praėjo. O realiai mąstant nebeturi ką veikti. Tai koks tikslas keltis pusę šešių ryto, jeigu po pietų nebeturi ką veikti. Yra dvi galimybės, arba keltis vėliau… arba… išnaudoti laiką kitur. O darbe, be darbo, tai turbūt galima tobulėti nebent mokslų srity. Taigi, įrašom į kalendorių dar vieną egzaminą po “planned, but yet unconfirmed” kategorija, ir kimbam manualams į atlapus. Kad darbuotojai pradėtų dirbti tikrai pelningai įmonei, jie turi pradėti mąstyti kaip įmonės savininkas. Bet apie tai gal kitą kartą…

Kartais pastovūs klausimai: ką tu čia dabar darai? o ką turėtum daryti? o ką reikėtų daryti? gerokai įspiria į šikną, ir vietoj tingaus prisnūdimo vėl kimbi į darbus. O ką tu dabar darai? O ką turėtum daryti?

Write a Comment

Comment